Birkaç gündür sol üst bacağım çok fena ağrıyor değişik bir ağrısı var dinlendigim zaman daha çok ağrıyor git gide yayılıp alt kısıma inmeye başladı diz altına doğru. Bacağımı yumruklamak dan bı hal oldum geçmiyor bir türlü uyutmuyorda.. netten araştırdım huzursuz bacak sendromu yazıyor. Var mı böyle olan bununla ilgili ne yapmak lazım merak ediyorum başına gelen varsa beni bilgilendirirseniz sevinirim kızlar 😌