Tuba Karabay06 o zaman kaldırmanıza gerek yok, ben iki haftalıkken kaldırmayı bırakmıştım her iki oğlumda da🙂
Arzum_35 Ayına yeni girdi kilosu gayet ıyı yeni bıraktık , mama ilk 2 ay gece gündüz 2 saatte bir besledim.3. Ayda gece 3 saatte bir besledim 4. Ayına girdi gece beslemeyi bıraktık
Ygmryldrm Karabay06 bende 2 aydan sonra uyandirmadim simdi 5 aylik. Ne zmaan isterse o zman emziriyorum geceleri
busrasilra14 Karabay06 ben 40i ciktiktan sonra iki saati gece uygulamamaya basladim. Yani onu 3 saate cektim. 1. Ayi tamamen bitince bebegim acikinca verdim oda yine 3 saate maximum 3 bucuga denk geliyordu 2. Ayindan itibaren o istemedigi surece vermedim