Benimde 2 aylık bebeğim var daha dün 6saat uyudu ben yine kalkıp kontrol ettim ama güzel uyuyordu ellemedim, acıkınca kendi ağladı kalktık. 45 gün sonrasında bende kendinin uyanmasını bekledim şuan uyku düZeni gayet iyii. Geceleri hep kundak yaptım eli kolu çok oynadığından, gündüz hiç yapmadım. Böyle böyle gündüz kısa gece uzun ve derin uyuyoruz🌸