Birprensannesi12 oğluma hastanede yaptırdım. Kızıma evde kendimiz yaptık, doktor pandemi dolayısıyla getirme al yap dedi. Zaten şurup gibi az az veriyorsunuz. Hiçbir yan etki ateş vs olmadı ikisinde de. Karnı cok tok olmasın, yatırın verirken, azar azar verin ve hemen kaldırmayın bitince kusmasin, tavsiyem🙏