Birprensannesi12 Anneler sizler bebeginize aşiyi yaptirdiktan sonra herahmgi bi yan etkisi oldumu ilk bebegim gurbetteyim bende bu aşıyı yaptrcm ama çok korkuyorum benim içimi rahatlatin lütfen hepinize şimdiden tesekkr ediyorum🍂🌸
Mom544154 Birprensannesi12 bi zararı yok yaptırın mutlaka bi tanıdığımın bebeği hayatını kaybetti 19 aylıkken rotavirüsüne yakalandı.
Birprensannesi12 paslan ne bileyim gecen kadinin biri yazmis normal aşıdan cocugu havale gecirmiş zatem korkarak aşiya gidiyorum bence bu tip şeyler burda yazilmamali
Mlkmhrrm Birprensannesi12 korkmayın her bebekte zaten aynı etki olmuyor belki de hiçbir yan etkisi olmayacak
B123A_ Birprensannesi12 hiç bişey olmadı zaten iğne gıbı degıl agız dan yapılıyor çok şükür bızım hiç sıkıntımız olmadı kızım aşıyı şapır şupur yedı 😄
birboncukannesiiii Birprensannesi12 tadı da çok güzel olmalı lıkır lıkır içti canım. Hiç korkma. Menenjitlerde de korkma. Bende gurbettyim. Heryanımız dr heryanımız hastane. Allah düşürmesin ama yokluğunu da göstermesin
Birprensannesi12 birboncukannesiiii Tabi öyle de insan korkuyor anlarmiyim hastalanirsa diye.Menenjit aşısndan mi bahsediyorsunuz?
Ebrarasker Birprensannesi12 hiç bir yan etkisi olmadı canım :) ve kesinlikle yaptırma fikrinden geri çevirme . Ben 2 dozunuda yaptırdım zaten ağızdan verilen bi aşı . Doktorumuz yan etki olarak sadece bagıraak hareketleri artabilir demişti fakat bizde olmadı
Birprensannesi12 Ebrarasker Tesekkur ederim yarın gidip alicam ama ilk eczaneye sipariş veriliyormuş öylemi