Benimki de uyanmazdı, göğüslerim şişerdi, kızım uyurdu ben ağlardım :( sağdığım sütü şırınga ile verdim hep uykusunda, önce parmağımı ağzına sokup damağını uyarıyordum emme refleksi ile biraz emmeye başlayınca yandan şırıngayı veriyordum, hemşire de doktor da uyandıramamıştı bi kere 😪 neyseki sarılık olmadık 🙏🏻 Yine en çok işe yarayan şey soyup sırtını ensesini okşamak oluyordu