Ertugrulgnc_03 canım uykuya düşmüş ve ememiyor olabilir. Ben o durumda şırınga ile besledim, çenesini elimle oynata oynata yuttururdum, emdikçe yedikçe açılır uykusu. Sen gerekirse canını yakacaksın ama uyandıracaksın. Başka çaresi yok, hemşireler de böyle yapıyor inan bana. Benim oğlum burnunu sıkmayla, ayağını gıdıklamayla uyanmazdı, ben kucağımda biberon tutardım eşim topuklarını ısırırdı, öyle uyanırdı.