pogacayanakli_aylamm Momndssd spguk soğuk terliyor ama. 1 saat omce 36.3 du ondan 15 dakka sonra 35.6 cıktı. Üstünü biraz daha kalın örttüm. Birazdan tekrar ölçeyim. Sizde ateş kaç çıkıyordu. Bebeğini,in vücudu nasıldı
Anne4 pogacayanakli_aylamm ucunda metal bi sey var, gerisi plastik o mu. digital ekrani oluyor hani. eczanelerde 20 tl civarinda ucuz bisi. eger ayni seyden bahsediyosak makattan ölçülüyor. daha doğru sonuc veriyo benim bildigim. arada bi ordan olcerim ben
Yelda35 pogacayanakli_aylamm bir bere takın çorap giydirin tekrar ölçüm yapın. Normal bir ateş 36 dır
Morusevenanne pogacayanakli_aylamm canım komsularında filan varsa bi başka cihazdan ölç bence nolur nolmaz bu zamanda ha diye hastaneye de gidilmiyor sık sık ölç bakalım
Sln20 pogacayanakli_aylamm Gayet iyi. Uyurken serinler hepimizin öyle zaten. Benim kızım 10 aylık kontrol ederim hala geve uyurken hep sırtı serin.
pogacayanakli_aylamm Anne4 evet o. Birgün bende denerim. Birde bebeğin üşüyup usumediginid nasıl anlıyorsunuz.
Aselbuk pogacayanakli_aylamm diger yorumlarinizi okudum 35 ve 36 normaldir ates sayilmiyo 37 .2 lfln cikarsa sık sık ölç o zaman ateşi çıkcak demektir 😊
pogacayanakli_aylamm Aselbuk 35 soğuk havale oluyor diye korktum. Bazen ateşi 37.3 oluyordu. Doktira söylememe rağmen tekrar ölç gel dedi o zaman da 37 oldu hep
pogacayanakli_aylamm Minikbebe evet. Çünkü sonradan üstünü örttüm 1 kat ısısı düzelmişti ama yine vücudu soğuktu anlam veremedim.
Aselbuk pogacayanakli_aylamm surekli bakin 37 3 e ciktiysa bebeklerde 38 sonrasi ates sayiliyo ama 37 3 lerde geziyosa ayesi cikcak demektir ustunu incelttin
Anne4 pogacayanakli_aylamm sirtindan gogsunden diyolar. ilk zmnlar elleri ayaklari cok soguk olurdu bebegimin. ama kan akisi olmadigindan ilk zmnlar normalmis. simdi 5 aylik. eller ayaklar kipir kpir haliyle. buna ragmen soguksa usumus demektir. ha bide burun ucu var. ordan da anliyorum