pazartesisendromu Yazaksami merhaba alerjiniz geçti mi?Bizim geçti iştah sıkıntımız var,merak ettim de ?
Yazaksami pazartesisendromu merhaba evet geçti çok şükür ama iştahsızlık bizde de var🥴 yemek yiyor ama tam benim istediğim gibi doya doya yemiyor kiloyu dert etmiyorum sağlıklı beslensin yeter