Omus35 herkeste aynı etki etmiyor sanırım ya yada beslenme düzeyiyle ilgili birşey mi bilemiyorum. Cuku eltimin kızı kizimdan 6 ay büyük. 7. Ayından beri görüyorum bebe biskuvisini buyuk bi biberona dolduryor cinede çay döküyor mama gibi yapıp içiriyor. Ilk gördüm şok oldum yani ben bi ara tadına bakayim dedim sırf şeker o bi biberona nasıl içiyor o kız hayeret ediyorum. Ama çok ufak çok zayıf bi kız
Benim kızımda minyon olmasına rağmen yanyana durunca benim kızım daha büyük duryuyor. Yanı demek istediğim herkesi şişirmiyor heralde ya yapıyla alakaladr yada güzel bi beslenmenin yanında ek olarak verildgnde kilo yapiyordur