bebegimlebuyuyorum Ben su konusunda biraz mort oldum. Kayınvalidem su versene dedi, ben gerek yok dedim yanında da doktoru aradım hoparlörde gerek yok vermeyin dediğini duydu. 1-0 öne geçtim.
ama geçen 2 hafta önce oğlumun bezinde pembe bi leke gördüm, havalar sıcak olduğundan çok terliyor ve susuz kalmış , su verin dedi doktor. 😬 böyle olunca kayınvalidem haklı çıktı gibi bişey oldu. Ama rezene konusunda yılmadım, vermedim. Zaten gaz sorunumuzda bitti sayılır