bebegimlebuyuyorum
gamzeyildirim35
dogacan
Kızlar amaçım muhalefet olmak değil kesinlikle. Ama bu konu benim hep kafama takılır, ara ara düşünürüm. Yıllardır Avrupa’da ve Türkiye’de rezenenin gaza ve süte faydalı olduğu bilgisi hakimdi. Benim kayınvalidem hep der Almanya’da doktorlar bebeklere rezene vermemizi önerir, herkes verirdi diye. Ben 6 aydan önce gerek yok, önerilmiyor dediğimde bunu söyledi.
6 aydan önce anne sütü hariç her şey yasakken hatta su bile vermemiz istenmez iken çeşit çeşit gaz damlaları ve kan ilaçları veriyoruz. Hani insan düşünmeden edemiyor, kullandığımız gaz damlalarının çok masum olduğunu nerden biliyoruz. Ne bileyim arada bunu sorguluyorum. Neden bilmiyorum sizin de fikrinizi merak ettim bu konuda 😬 Bu arada ben kendim rezene içerim ama bebeğime vermedim. bernakoc zaten kimyon çayı kesinlikle gaza çok çok daha etkili. Sen aktardan bi kimyon tohumu al, suyu kaynat içine iki tatlı kaşığı koy ve kendin iç. Emziriyorsan sütünden geçer. Bizde baya işe yaradı.