menekseyagmr Tosbikhamza fısfıs başlıkla veriliyorsa 1 fıs ağzına sıkıyorsunuz . Ama paketin içinden çıkan diğer damlalık başlıkla ise 3 damla. Fısfısla damla aynı ölçü olmadığı için söylemek istedim. 1 fıs 3 damlaya denk yani