1lina1anne
Peki ne kadar sütten ne kadar peynir çıkıyor?? Ben 1 litreden yaptım geçen gün, ceviz kadar peynir çıktı, ben becerememişimdir değil mi o kadar sütten o kadar az peynir çıkması normal değildir heralde?? Uğraşmaya değmez o kadar süte de yazık dedim 🥺