Aselduru88 ya hiç öyle olmuyor inanın ben 5.ayına girdiği gibi ayırdım yurt disinda doğduğu an ayırıyorlar okadar rahat oluyor ki, bu demek ddeğil serbest yatsın illa ki kontrol ediliyor sık sık ama bebek çok kısa sürede alışıyor duruma mutlaka deneyin derim kızım aylardır tek ve rahat yatıyor🌸♥️