Valla benimki 2 ay 15 günlük ben 1. Ayın sonunda ayırdım. Doktorum uyandırmaya gerek yok kendi uyanır artık dediği günden beri kendi odasında büyük yatağında yatıyor. Örtü yastık hiçbir şey kullanmıyorum. Karartma perdesi var. Odalarımız yanyana. Zaten kamerayla ara ara bakuyorum. Hareketlendiğinde bildirim geldiği için gitmem gerektiği zamanlarda gidip bakıyorum. İyi ki de ayırmışım. Bizim gürültümüze utanmıyor artık. Gece uykuları da kendiliğinden çok iyi. Akşam en geç 10 da uyuyor, gece 3 ve 6 da emmek için hareketleniyor tam gözünü açmadan gidip emziriyorum zaten kendi memeyi bırakıp uyumaya devam ediyor. 10 11 arası tamamen uyanıyor. Gözünü ilk açtığında 10 15 dakika etrafına bakarak ayılmaya çalışıyor. Şimdiden gözü alıştı odasına. Aşırı da memnunum ne kadar erken o kadar iyi.