Elifyor canim bizi yogun bakima aldilar serumla cihazlara bagli durdu agladi mama icin verme dediler 1 2 gun sonra cihazlar cikti mama yemeye devam etti cok sukur 5 gun kaldik yogun bakimda 6.gun servisteydik hastanedeysen hic korkma ben hastaneye yatirirken oglum mosmordu zor nefes aliyordu tam mudahale ediyordu hemsire doktor havale gecirdi hatta tiktok kullaniosan mevatncr var benim hesabim orda oğlumun rotavirusunden hastanede yattigi her gune ait olan bir videom var 1 haftada tamamen toparlaniyor 3.gun beyaz kan takarlar bebegine beyaz kan ve ilaclar tamamen bebegin kurtulmasina sebep oluyor sen sadece bol bol dua et namaz kil allahin izniyle hicbirsey olmaz ben öldü dedigim an oglum tekrar döndü bana cok sukur diyalize bağlayacaklardı benim cocugumu bibrekler susuz kalmis olabilir demislerdi allahtan ki çişini yapti da diyalize baglanmadi simdi 3.5 yasinda rabbime binlerce sukurler olsun ki bisey olmadi sen sakin olup bol bol dua et yasin oku kuran oku namaz kıl allahim insallah bisey olmaz kuzuma cok zor evlat canından can gitse bu kadar olmaz tarif edilemez ben seni cok iyi anliyorum sirf o rota virüsü yüzünden o anlari yasadiktan sonra ogluma asla kizmadim vurmadim elimden geldigince ne de yanimdan ayrdım hala aglar hemen kucakta bir gozumden digerine guvenemem her an bisey olacak diye korkuyorum hala suan burnundan besleyebiliriz diye de burundan hortum takmislardir korkma 2.gunu hepsi cikar sadece serum kalir