Elifyor Kızım 19 aylık Perşembe akşamından beri kusma ardından ateş ve ishal oldu malesef ki rota virüsü olmuş. Çok halsiz hiçbir şey yiyip içmiyor sürekli uyuyor 😔 (rota aşısı yaptırmamıştık o zamanki durumumuzdan dolayı malesef ) . Dualarınıza ihtiyacım var sürekli vücuduna su alması gerekiyor ama su bile içmiyor sadece serumla besleniyor . Çok kötü bir hastalıkmış . Allah’ım kimsenin evladına yaşatmasın . Kaç günde nasıl atlatıcaz hiç bilmiyorum çok çaresiz hissediyorum 😓😓😓 bu aralar çok yaygınmış yavrularınıza kendinize çok dikkat edin 🙏
Aybersa Elifyor 😟 tez zamanda toparlanır inşallah, ben de yaptırmadım kusuyor diye, Allah a emanetler , Rabbim tez zamanda şifa verir inşallah ,üstte kalsın♥️
Yelda35 Elifyor ah canım geçmiş olsun. Şimdi niye yaptırmadın diyenler olacak sana aşı için ama maalesef ülkemizde parası olan (şartları zorlayarak yaptıran) yaptırabiliyor. Çok üzülüyorum böyle duyunca. Tez zamanda rabbim şifa versin
Elifyor Yelda35 aynen öyle işte o zamanlar malesef durumlar el vermedi ama keşke diyorum bir şeyleri bir şekilde zorlayıp yaptırsaymışım 😓 çok sağolun
Selin Çok geçmiş olsun ınsallah tez zamanda iyileşir yavrunuz.benımde durumum yok yaptıramadım ınsallah birşey olmaz allah korusun yavrularımızı nasıl bulaştı peki
Elifyor Selin hiç bilmiyorum canım Konya’da yaşıyorum burda çeşmeden de su içilebiliyor çeşme suyundan olabilirmiş ama bilemiyorum tabi
Gul35 Elifyor geçmiş olsun bizde atlattik merak etmeyin cabuk toparlar inşallah oğlum 6 gun yattı hastanede
Elifyor Gul35 yaaa gerçekten mi biz yolun başındayız yani . Peki yemesi içmesi nasıl oldu ne zaman düzene girdi . Şu an kızım hiçbir şey yemiyor içmiyor halsiz sürekli uyuyor
ayazasaf Rabbim tez zamanda şifasını versin serumlar biraz toparlayınca bol su takviyesi yapın çevresindeki bir çocuktan bebektende geçmiş olabilir. Dikkat edin
Eminehalil Bu rota vurısı eskıden de varmıydı ya ılk oglum 6 yaşinda kusma ısal ates hep olurdu enfeksıyon derlerdı hep bu da mi ogle bısey bu oğlum 2 aylık
Elifyor Eminehalil Vardır mutlaka canım . Bağırsakta enfeksiyon varmış canım her ishal kusma ateş rota olmuyor çeşitleri var bunların da . En ağırı rotaymış ama
GoGirl Eminehalil eskiden de vardi bnm oglumda 6 yasinda vardi o donem yegenim 10 yasinda o donemde vardi aşı enfeksiyon olabilir ama sizinki rota olsa bilirlerdi
Melisbugi Eminehalil heralde eskiden de vardıda bilgimizmi yoktu bilmiyorum oğlum 13 yaşında o zaman hiç böyle bişey yoktu yani yada yaygınmı değildi bende bilgilenmek için post açayım diyordum kaç gündür bu ay sonu kızıma yaptıracağım burda okuduklarımdan öğrenip sordum sağlık ocağına hatta annem dün kızım yazda geliyo ille ishale ateşe yakalanır dikkat et dedi aklıma rotavirüs geldi