nursocum evet hatta ateş gibi yanmalı dimi kıyamam ben ona. Pişik olayı çok zor orta boy 40 lira aylarca gidiyo dediğim gibi beni çok şaşırtıyo nezaman hafif kızarsa hemen sürüyorum bir sonraki bez değişimine kadar geçmiş oluyo resmen o elim ayağım oldu aklında olsun diğer önerileride dene tabii