2015 Mavisinannesi6064 4 ayı na az bı zaman kalmıştı anne dedi Şuan 8 aylık peşime anne diye bağırması çok hoş
1yenianne 17 aylık anne der misin dediğimde nenne diyor ama seslenmiyor ,babasına babammm diye sesleniyor 🙄😭🤣 ne zaman anne der ,o aşamaya geçeriz bilmiyorum 🤷🏻♀️