Evet hamile kalıyoruz 9 ay karnımızda taşıyor ,
Binbir türlü zorlukla dogum yapıyoruz ,
Geceleri uykusuz kalıyor , yeri geliyor duş bile alamıyoruz,
Birde temizlik ütü yemek cabası ,
Kendimize bakamıyoruz , heleki birde kolik bir bebekse gazıydı kucagıydı dişiydi derken artık bide anne desin istiyoruz bebekleriniz ne zaman anne dedi güzel anneler 🤗🌼