Aynı postu açmak için girdim ben de yorumları okuyunca rahatladım. Benim bebeğim de 31 günlük 1 buçuk gün oldu yapmadı kakasını çişini bol bol yapıyor gazını da yapıyor huzursuzluk da yok. Endişelendim doktora yazdım 3 güne kadar hiçbişey yapmadan bekliyoruz dedi. Ama ben yine de huzursuz oldum tabi ki:/