Selinayasel Hafsaninannesi_ canım benim bebeğimdede alerji var ufacık birşeyde Heryeri kabarıyordu senin yazdığın kremleri kullandım bizde Fayda etmedi ama LOCODERM diye krem var 1 saatte hafifletiyor drla konuş kullan istersen faydasını görürsün inşallah
Tuba18 cocomelon33 gittik çocuk doktoruna mukuslu kakası var dedim o da kaka testi yaptı sonuç çıktı süt ürünlerine alerjisi var dedi
cocomelon33 Dolunayto merhaba kaçıncı aydan itibaren doğru sonuç veriyor ? Çocuk doktorumuz mu yapacak bu testi? Bir de hangi ürünlere alerjisi olduğu belli oluyor mu?
Dolunayto cocomelon33 ben oğluma 6 aylık iken yaptırdım çok yüksek derecede süt alerjisi çıktı sonra deri de teyit ettik deride de çok yüksek çıktı.Doktora şüphelendiğiniz besinleri söylerseniz kanında hepsine bakıyor gayet de doğru aonuç veriyor
FulyAtik Dolunayto derecesi nasil oluyor merak ettim bizim aleji sonuclarimiz cikti ama dr ile henuz gorusemedik rahatsizmis 1 yaziyor alerji olanlarin karsisinda
benbirbebekfilim Hafsaninannesi_ geçmiş olsun. Benim bebeğimde de kaka da kan oluyordu süt ve yumurta diyetine girdim ama hiç bişey değişmedi kan gelmeye devam etti.. Alerji doktoruna gittik en sonunda bebekte alerji olmadığını sadece katkı maddeleri ve koruyucu maddelere karşı duyarlılık olduğunu söyledi. Paketli olan bütün gıdaları kestik çamaşır ve bulaşık makinesini 2 defa çalıştırmamı söyledi.(2. Yıkamayı deterjansız yaptırıyorum.) yani koruyucu içeren bütün herşeyin bebeğimle temasına kestik.. 3 aydır diyetteyim kan devam ediyordu bu söylediklerimi yaptıktan sonra kan gelmedi bi daha..
Zeytin_cekirdegi Hafsaninannesi_ belki sadece süte yumurtaya yoktur başka besinlerede olabilir emziriyorsanız sizde dikkat etmelisiniz bütün pketli gıdaları hayrçtnzdan çkarın çapraz reaksiyon gösterecek besinleri tüketmeyın bi süre ara verin sonra yavaş yavaş deneyin.
FulyAtik Hafsaninannesi_ ayyy valla gecen hafta kan testi yaptirdik bizde sizin gibiydik bi suru alejisi var cocugumun 🥺🥺🥺
Hafsaninannesi_ FulyAtik Kan testinden nasıl belli oluyor alerjisi olduğu nelerin karşısında 1 yazıyor mesela
Dolunayto FulyAtik bizde referans0.35 den küçük olması gerek iken 23 çıktı doktor çok yüksek dedi şümdi testi yeniledik 6 ya düşmüş çok şükür
FulyAtik Hafsaninannesi_ yiyecek olarak çilek,elma,portakal,yumurta akı,bugday unu, kakao cevre olarak köpek, çicek karısımı, ev tozu akarları vs