Canım en alerjik şeyler kakao ve yumurta bal ben deli gibi peynir yiyip süt içip gözlemledim baktım bı şey yok kakada mukusa baktım bı de egzaması kaşınıyor mu diye sonra yumurta yedim sadece o kaka mukusluydu ve kasiniyordu sonra yumurta yemeyip çikolata yedim o gün de kasindi kakada mukus vardı en son balı denedim o gün de oldu böyle böyle buldum şimdi bu üçünü yemiyorum çok şükür kakada sikinti yok egzama devam çünkü sıcaklar terlemek de tetikliyor terleyince de çok kasiniyor ben sürekli Bioderma atoderm nemlediriciyle nemlendiriyorm