Biz de birinci ayda yaptırdık az bir gerilik var dediler rakamları da söylediler ama unuttum o telaşla raporu almayı . Tip 2 a dediler. 3. Ayda tekrar usg yapılacak ama doktorumuz kafanıza takmayın böyle sonuç çıkanlar neredeyse tamamı 3. Ayda düzeliyor dedi umarım öyle olur.
kundak yapmayın uyurken bacaklarını ayrı tutacak havlu gibi Birseyler koyun araya