Mys01-01 genelde 3.aya kadar kendi kendine düzelmesini bekliyorlar. Çünkü gelişim aşamasında. Yine siz tedbiri elden bırakmayın. Bacaklarını ayrık tutun, çift bez bağlayın. Sıkı kıyafetler giydirmeyin. Kundak yapmayın. Bizde yaşadık ama bizim değerlerimiz düşüktü ve düzelmedi. Haliyle bandaj bağlandı