nazatamina Bende size birşey sormak istiyorum bebeğim tam 46 günlük emziriyorum mama takviyesi almıyor yalnız emin olmak istiyorum emzirdiğimde bir göğsümü bazen 10 bazen 15 nadir 20 dk emiyor bırakıyor zorladığım takdirde dili ile itiyor memeyi bende istemiyor diye bırakıyorum bir sonraki sefer emzirmede diğer göğsümü veriyorum bu şekilde sırayla gidiyoruz sizce doğru mu birde bu kadar süre emmek ona yeterli gelip doyuyor mudur ortalama ne kadar emerse doyduğunu düşünebilirim birde göğüs bu kadar süre de boşalmış olur mu şimdiden teşekkür ederim