nazatamina sütüm var onda sorunum yok bu yağlı doyurucu süt olayı az sanıyorum. Dediğiniz besinleri hep tüketiyorum onun dışında protein ağırlıklı gidiyorum. Laktamax vitamini sabah akşam içiyorum. Günde iki kere humana çay içiyorum. Günde bir kere promalt içiyorum. Göğüsümü her sıktığımda süt geliyor bebek te emiyor çünkü çiş sayısı da var. Olay sanırım sütün yağlanmasında. Ve bebeği uyutma demişsiniz ya mesela uyuyor diyelim 2 saat içinde uyanmadıysa beşiğinde gıdıklıyorum ardından kaldırıp altını açıyorum o sırada biraz ağlıyor ve uyanıyor ardından iki göğüsü de minimum 15 dk emziriyorum, ardından bir öğünde meme bir öğünde meme ve mama gidiyoruz mamayı biberon ile veriyorum. Sadece mama verdiğimde uyanık kalsa da kalmasa da 2 saatten önce tekrar beslemiyorum ama sadece meme gittiğimizde minimum 40 dakika oyalıyorum açlık mı gaz mı huzursuzluk mu yada altı pis mi diye. Eğer hala meme aranıyorsa yarım kundak yapıp bir göğüsü 10 dakika daha veriyorum, gazını çıkardıktan sonra kendi uykuya geçiyor. Uyanık kaldığında da emziğe alıştırdım ama atıyor bu da gaz ataklarının olduğunu gösteriyor gibi çünkü karnına çekiyor bacaklarını o sırada masaj yapıyorum vs. İlk 15 gün sarılıktan hep uyuduğu için daha hareketlerini ağlamalarını tanıyamadım o yüzden size soruyorum allah razı olsun şimdiden