Hilokiiii NukleerBaslikliKiz Çarşamba günü karantina bitiyor yada olmadı babama söyliyim görsel atarım aldırırım 😂 deneyeceğim ismi çok güzel geldi asitli herşeyi severim 😂😂
gurbet_gelini12 Hilokiiii merak etmeyın benıde askıya almışlar hesabıma gıremıyorum ve merak edıyorum neden gıremıyorum 9 saat ceza vermişler saat geçtigı halde gıremıyorum yenısını acmak zorunda kaldım
gurbet_gelini12 Hilokiiii ee benım de ılk 10 dakıkaydı suan 9 saat yapmışlar ama halada sorun var gıremıyorum
MiracAlpinveUmutunAnnesi Benimde devamli birseyler yanlış gidiyo opss falan diyi bana bilemedim😂 Hilokiiii