gamzebahar bende mamasına kattım uzun süre ama etki etmedi. Çünkü yağ yüzeyde kalıyor ve biberonun kenarlarına yapışıyor. Dolayısıyla mideye ordanda bağırsağa inemiyor :) uyanınca aç karnına ağzına damlatın yutsun. Biz en son mamayı 18 aylıkken bıraktık o zaman 240 cc civarı içiyordu. Ek gıdayı düzenli yediği için mamaya iştahı kalmaz annesi