Kzyy Merhaba anneler oğlum 1 yaşında haftaya tatile gidiyoruz ilk defa denize gireck ben tedirginim su yutar gözü yanar gibi anne dusunceleri babamız çok rahat bişe olmazlarda deneyimlerinizi nelere dikkat etmem gerekir yardımcı olurmusunuz ??
BeyzaLivaLeyla Kzyy yani kızımı geçen sene 10 aylıkken sokmaya başlamıştım hiç bir sıkıntı olmadı çok şükür hep kıyıdaydık zaten gözlerinde yanma vs bir şey olmadı suda yuttu kum bile yedi kaşla göz arası 😅
Ruzgarsmomm Kzyy ilk denize 5 aylıkken girdi oğlum. Üstelik ağzını kapatıp komple suya sokup cıkardık. Oğlum suya bayılır. Deniz cocuklara cok faydalı. İki hafta sonra yine gidicez 17 aylık olcak. Hiç tedirgin olmayın suyu seven bir bebekse korkutmayın yeter.
Hygge Kzyy Bişiycik olmaz, denizde büyüdüm ben 😃 Suyu yutarsa çıkarır, gözüne kaçarsa yıkarsınız gider öğrenir öyle öyle alışır, hiç evham yapmayın, tadını çıkarın ❤️
2205 Kzyy ilk girdiğinde 3aylık tı hiç tedirgin olmamıştım ben sonrasında zaten hep girdi. Kolluk almanı tavsiye ederim hani şu bebekler için özel olandan çok iyi oluyor parasına değiyor biz hep onu kullanıyoruz. İyi bir güneş kremi sürekli krem sür. Teni daha taze olduğu için komple mayolardan al. Deniz bezi al. Vee tadını çıkar
BeyzaLivaLeyla Kzyy valla kuzum geçen sene hiç bir şey takmamıştım ben bot şeklinde olan simitten korkmuştu benim kızım birde girdiğimiz deniz öyle çarşaf gibi değildi çok dalgalı olduğu için hep kıyıdaydık
Ruzgarsmomm Kzyy arabalı simit ve güneşlikli simit ve boyun simidi üçünüde kullandık. Güneş kreminizi ihmal etmeyin. Hiç bi sorun olmaz bizimkisi kum bile yemişti 😅
Kzyy Ruzgarsmomm kolluk aldim boyun simidi taktirmaz cok huylu bi cocuk kolluklari bile ihtimal suan bide ustu guneslikli olandan diyosunuz siz heralde ondada bacaklari falan kizarirmi aceba cok hassas bi teni var ☺️
Ruzgarsmomm Kzyy bacak kısmına bi müslin örtü falan koyarsınız cok hassassa ama olacağını sanmıyorum o kısım cok sert değil
Kzyy 2205 kolluk bluuh baby kendi spaya gittiği yrrde satılanı aldık güneş kremi mustela aldım bnm oğlum çok sarışın bi çocuk bide en ufak bişey kızarıyor inşallh bütün evham yaptığım şeyler boşadır 😆😆
Asli123 Kzyy benm sıpa da ilk defa bu sene girdi. Normalde başına su gelmesinden nefret eder. Banyo yaptırırken başına su gelinde ahlar. Denizde kendini kaybetti. Dalga yüzüne geldi. Su gözüne genzıne kaçtı. Hiç bişe olmamış gibi devam etti eğlenmesine 😂
Sevvaldal Kzyy gecen sene tam 1 yasindayken oglum ilk kez denize girmisti ve cok mutluydu🌸 50 faktor gunes kremi surun, mayo bez kullanin ve sık sık değiştirinki ıslak kalmasın, şapkasını takın. Biz bot şeklinde olan bebek simitlerinden almıştık ve yüzdürmüştük oğlumu hep içinde uyumuştu bile🙈🥰🧿
2205 Mutluyuva komple mayolardan aldım. Açıkta kalan yerlerine sürekli krem sürdüm. Birde zaten ayından dolayı daha çok uyuyordu. Denize sokacağım zaman deniz bezi bağladım. Yaptıklarım bunlardı.