sarilokumumm Mom042 alınıyor ama çok pahalıya geliyor eşime 2 ay önce teknosadan aldık 3500 e kadar 9 taksit 3500 üzerine 3 taksit yapılıyor
Mom042 Mom090 alamiycam bende telefinum bozuk biraz daha oara biriktiriyim diyecem ama para kalmiyorki
Cihangiriinannesii Mom042 Alınıyor ama acayip ücret biniyor üstüne. Misal 3 binlik telefonu 4500 e filan alıyorsunuz. Diğer operatörleri bilmiyorum ama Türk Telekomda hattın üstüne alınabiliyor
Serap__ Mom042 Ben aldım çok pahalıya geldi ama mecburdum telefonum bozuktu ve nakit almak imkansızdı
Mom042 Serap__ benimde bozuk bir haftada 4 kere tamir ettirdim sarj almiyor geri tusy son pencereler tusu calismiyor gecen gun icinde sarj aleti erirdi dusun yani ama yok alamiyorum
2papatya Mom042 en fazla 3 taksit yapılıyor faturaya ek geliyor oda. Önceden 24 aya kadar taksit oluyordu sanırım artık 3 olmuş ☺️
otose_san Mom042 faturaya ak ödeme yapılıyor. Bi liste çıkarırlar, hangi telefona ne kadar ödeyeceğinize dair. Kimi telefon da 600 700 ek ödeme çıkarken kimisinde 250 300 oluyor, telefona bağlı. Vodafone’dan bu şekilde 2 telefon aldık
Mom090 Mom042 yok vatanda 3500 altına taksiti çok yapıyor baktım artık tüm şirketlerde sabit 3500 TL üstü sadece 3 taksit
Cihangiriinannesii Mom042 Nakit vermek yok diye biliyorum ben. Hattın üzerine taksitle alıyorsunuz gidip hesaplatmanız lazım
Gokcebebeginannesi Mom042 türk telekom bayisi eşim diğer opöratörleri bilmiyorum ama yüksek modeller 3 taksit özellikle ıphone grubu ama samsung ve diğer cihazlar genelde 12 taksit eğer hattınız kurumsal hat ise 24 taksit yapabiliyosunuz.6ay düzenli ödeme yapmanız gerekiyo limitinizin çıkması .diyelimki sistem size 3 bin limit verdi ama istediğiniz model 4 bin 1000 lirasını peşin verip yine kalan 3 bini 12 ye bölebiliyosunuz 😂 hatta hattınız telekomsa hemen yarın verelim cihaz size pazarlamış gibi oldum resmenn 😂😂😂
Mom042 Gokcebebeginannesi evet evet turk telekom ben turkcesini yaziyim bacim obur turlusunu yazamiyorum ya 😂 şavmiiii note 10 pro 128 gb istiyorum nekadat ve nasil olur anlatsin eniste bey lutfennnn dua edicem soz
ElifkonunAnnesi Mom042 niye canım faturaya verirler? En üst modeli olmasa da bi altını verirler nolcak ki bütün modelleri güzel benimki redmi 8 di 2 buçuk sene oldu alali ki o zaman da son çıkan model değildi ama yine de guzel kullanışlı
Mom042 ElifkonunAnnesi kuzum benim icin hafiza cok inemli oyuzden depolama alani en yuksej olani istiyorum