Mom042 Kizlar faturs ustune telefon alinabiliyormu? Artik taksitle aliiyor fatura ustyne denildi ama bilgisi oaln yazabilirmi
ElifkonunAnnesi Mom042 evet alınıyor canım her telefonun taksit seçeneği farklı, artı sizin faturayı düzenli ödeyip ödememenize göre puanınız oluyor o puana gore alabileceğiniz telefonları söylüyorlar 😊
Mom042 JackDaniels yok o onemli degil taksit taksit oderiz . Onceden 24 taksitle aldik ama simdi sadece 3 taksit yapiliyormu galiba
Minikprenses5481 Mom042 Esim 10taksite aldi 1000lira fark oynadi canm bnde ole oldgnu snradan orendm dedm keske almasayfin die
ElifkonunAnnesi Mom042 hayırlı olsun inşallah 😍 çok güzel telefon ben kullandım uzun süre şimdi değiştirdim gorumceme verdim o da kullaniyor memnun
ElifkonunAnnesi Mom042 niye canım faturaya verirler? En üst modeli olmasa da bi altını verirler nolcak ki bütün modelleri güzel benimki redmi 8 di 2 buçuk sene oldu alali ki o zaman da son çıkan model değildi ama yine de guzel kullanışlı