Cren evet canım sen hasta değilsin panik atak geciriyorsun bak kansizlik tiroid gibi seylerde yapar bunları ama tüm tahlilerin temizse ve kalp muaynende bi sıkıntı yoksa daha hastaneye gitme kuzum çünku ayni seyleri yaşadım gitmedigim bölüm yaptirmadığm test kalmadi ama hersey temizdi iyiydim sağlıklıydım ama kalbim çarpiyordu midem bağırsaklarım başım vücudum heryerim tepeden tırnağa ağriyordu sürekli hasta hissedip internetten hastalık araştırıyordum of suan düşündümde cok zordu hem benim hem esim için hocalara bile gittim düşün tek iyi yanı namaza başlamştım ama hamilelikde zorlandım bıraktım keşke bırakmasaydım bana en iyi gelen şeyler bu hastalığı kabulenmem panik atak olduğunu kabul etmem eşimin desteği en önemliside hamilelik ve kızım oldu❤️canm tevekkül et ölüm hepimizin kaçınılmaz sonu en önemli sey o an gelene kadar doyasıya ve mutlu yaşamak ve sen yazmışsın ya durup dururken gece oldu diye eminim birseyler tetiklemiştir bu hastalığıni geçmiş birikmişlikler cünku ben hep içine atan kimseyi kırmayan ama kırılan bi tiptim bu hayatta herseyden önce sen kıymetlisin bunu sakın unutma sen iyiysen ailende sevdiklerinde iyi insallah buraya iylestim yazdığın günleride görcez merak etme💕