Bebeğiniz kaç aylık ? Acaba lohusalıkla mı alakalı? Bende dediklerinizi yaşadım. Daha doğrusu kısmi bir biçimde. Bende de çarpıntı çok oluyordu. O an insan ölmek istiyor maalesef. Ama 3 aylık olduktan sonra bebeğim geçti hamd olsun. Bol dua , tesbih çekin ve tövbe çekin. Geçecek Allahın izni ile.