Kader51
Gunduz uyumuyor bizim minnos.. Sabah 6 gibi gozlerini aciyor, bi oglene dogru olursa 1-1,5 saat falan uyuyor sonra aksam 8 e kadar ayaktayiz. Ondan sonra bi uyuyor deliksiz. Ben de dogdugu gunden beri hep kendisine biraktim uyanmayi.. ilk zamanlar zaten cok cok sik uyaniyordu, aciktigi zaman.. Bir kac haftadir duzene girmeye basladik uyku konusunda. Gunduzleri de bakalim, onu da ayarlamaya calisiyoruz.