@ayseyilmaz6161 kaynamış 1 bardak suya 1 tatlı kaşığı rezene tohumu atıyorum, karıştırıyorum. Ilımasını bekliyorum. Ilıdıktan sonra süzüyorum çay süzgeci ile. Sonra içiyorum. Genelde ılık-sıcak şeklinde içiyorum. Bazen içmeye fırsat olmuyor hafif soğuduğu da oluyor