ayseyilmaz6161 Güzel annişler ebemiz rezene çayı önerdi. 18 günlüğüz. Siz içiyor musunuz? Günde ne kadsr içiyorsunuz?
Tatlican ayseyilmaz6161 süt olsun ve gaz yapmasin diye rezene çayına birsey daha ekliyor kardeşim sorup yazayim size cok fayda ediyor dedi
BirUnKurabisyesi-29 ayseyilmaz6161 dikkat edip bebeği gzölememlemeni öneririm çünki bağzı annelere iyi gelmiyo marketteki çoşet rezene çayları biz yaşadık aşırı derece de gaz ve karın ağrısı yaptı ama aktardan alıp demlersen hem uyukusuna hem gazına hemde sütüne çok iyi geliyo bitanem
ayseyilmaz6161 DurununAnnesi12 tamam canım bizim ebemiz de o şekilde önerdi acaba doğru mu yanlış mı diye merak ettim😊🙏🏻
Bebeque16 Instagramda annesutudoktoru var. Rezenenin genotoksik yani kanserojen olduğunu ve az miktarda da olsa bebeğe geçtiğini söyleyen çalışmalardan bahsediyor. Ayrıca süt artırmaya da etkisinin çok fazla olmadigini yazmış.
ayseyilmaz6161 Bebeque16 hadi ya hiç bilmiyordum herkes rezene öneriyor. Bebeğin gaz sancısına vs iyi geliyor diye. Biz de ebemiz önerince aldık direkt
damlaltinay Bebeque16 bende rezene çayı içiyorum korktum şimdi bunu öğrenince 7 günlük bebeğim var bıraksam mı acaba 3-4 gündür içiyorum
glsmeknc96 ayseyilmaz6161 tabikide gördüm kuzum hem süt yapıyor gün boyuda mideme iyi geliyor ve metabolizmayı çalıştırıyor
ayseyilmaz6161 Tatlican bizdeki de o şekilde canım 1 kavanoz yaptım düzenli kullanmak için 😊🙏🏻 yararını görmüş mü peki günde 2 kupa mı içiyormhs
ayseyilmaz6161 BirUnKurabisyesi-29 canım biz bitkisel olarak aldık nolur nolmaz diye markette satılanlara güvenemedik. Bugünden itibaren denemeye başladım umarım faydasını görğrüm😊🙏🏻
Nimess57 ayseyilmaz6161 canım gaz için sanırım ben hem rezene hem kayısı hem kimyon içerdim sırayla , kimyon çok iyi geliyor 😌 ayrıca rezene çayını çay kaşığıyla oğlumada veriyordum. Ap ayrıca zeytinyağına limon sık ver dediler ama ben bunu öğrendiğimde gaz problemimiz geçmişti denersin belki 😇
Tugba_tasdemir ayseyilmaz6161 rica ederim bidekcimyon çayı var İbrahim Saraçoğlu nün youtubede izleyin onuda yapin