Minikkizimm Begooo evet oyle maalesef bizide doktorumuz 4 bucuk aylikken ek gidaya baslatti mama ile besleniyo ve kilo alımı az diye
Merve-miray Minikkizimm Hayır olmadı o an saniyelik ağladı ama hemen sustu. Küpesini kulağındayken çevirdim o kadar. 13 aylık olacak çok tatliş duruyor. Bence deldirecekseniz büyümesini beklemeyin 5-6 aylıkken deldirin. Ben takıcıda deldirdim 🤷🏻♀️
Minikkizimm Merve-miray peki deldirirken onlarin taktigi kuprmi kaliyor siz kendi kupenzlemi deldirdinz nasil oluyor bende pazartesi deldircem kismetse istiyorum
Melek_annesi_06 Minikkizimm 17 aylık olucak kızım 2 hafta önce falan deldirdim çok şükür sorun yaşamadık canım ben 1 saat önceden emla sürdüm hiç anlamadı bile öyle gülüyordu miniğim😊🌷
Minikkizimm Melek_annesi_06 ay insallah bizimkide oyle olur ya 🥰 emla dediginz ne acaba krem falan mi
Bebesaaaa Bende dün deldirecektim kuyumcudan geri geri kaçtım kızım 4.24 günlük korktum ama yarın ilk iş deldiriyorum korkunun ecele faydası yok 🧘♀️🧘♀️🧘♀️
Minikkizimm Bebesaaaa valla bnde cok korkuyorum canm ama cok ta istiyorum pazartesi deldiricem smdi heveslendim genelde 4 5 6 sylikken deldirmis anneler 🥰
Melek_annesi_06 Minikkizimm olur canım neden olmasın o kadar kolay oldu ki ben ağlayacak diye çok tedirgin oldum korktum bişey olur diye çok şükür bişey olmadı sende korkma anlık bişey evet canım uyuşturucu krem 1 saat önceden sürdüm bide girmeden önce ondan farkına bile varmadı 😊😉
Bebesaaaa Minikkizimm evet evet en güzeli saniyelik acı çekşyormuş sonra 2 güne ağrı sızı kalmıyormuş hemen deldirecem yarın bende çok kararsızdım 😆❤️
Minikkizimm Bebesaaaa siz yarin deldirirseniz bana burdan bilgi verirmisiniz acaba lütfen cok merak ediyom 🥰
Kbrbydk Minikkizimm kesinlikle hem oynamaz hem acı hissetmez hemde zapdetmek kolay olur bizimki çığlık çığlığa birini zor deldi kadın diğerini nasıl zapdettik ne sen sor ne ben diyim😏küçükse deldir gitsin
Melek_annesi_06 Minikkizimm valla canım ben yurtdışındayım burda doktor yazmadan vermiyorlar sende bi sor eczaneye ona göre hareket edersin 😉🌷