sekerbebek pişik olduysa tek seferde geçiricek olan krem Travazol sadece 3 gün kullanın 1 kere sürmenizde hemen sönüyor zaten 3 gün bırakmadan sürün ben şuan mustela kullanıyorum ondan hariç hamazinc de sürüyorum bez olarak prima kullanıyorum pişik olucağını fark ettigimde hemeb Travazol sürüyorum geçiyor şuan havalar sıcak bezin içinde pişik olması normal bence terliyorlar bezden kaynaklı değil bence birde asitli icicekler kullanmayın onlarda bebeğe pişik yapar