Arkadaşlar selam!
Kızım 9 aylık şimdiye kadar pek pişik sorunu yaşaamadık çok şükür bepantol ve mustela kremleri kullandım. Bez olarak da sleepy bio dokusu çok yumuşak sızdırma da yapmıyoe . Ama son 1 haftadr pişik sorunumuz var poposu iyice kızardı ve bez lastikleri iz yapıyor. Bu duruma ne önerrsinz ? Bez ve pişik kremi tavsiyeleriniz neler olur acaba? ( içeriği temiz ürünlwr tercihimdir ) 🙋🏻♀️