Dmt-01 Ist2121 evet çalışmanızla ilgisi yok zaten bende çalışmıyordum eşim polis aldım yani ama süt parasını vermediler polisler emekli sandığına bağlı oldugu için
Ist2121 Dmt-01 benimde esim asker. Ise ara verdim bikac yil sonra donmeyi planliyorum. Nasil basvuruyoruz peki?
Bilge_anne27 Ist2121 sosyal yardımlaşmaya başvuru yapın doğum belgenizle başvurudan 1-2 ay sonra pttye sizin adınıza yatıyor zaten
Dmt-01 Valla eşim bebeğin kimliğini çıkarmaya gittiğinde yönlendirmiişler öyle başvurmuş oyüzden hiçbi bilgim yok malesef
Petitom calikusuu doğum parası olarak 300 lira para yatıyor onu aldık bir de süt parası yatıyormuş SGK bunu direk yatırıyormuş ama askerlere olmuyormuş tam ne olduğunu nasıl olduğunu bilmiyorum ama
Begooo Asellmirammm asker eşi olmakla bir alakası yok doğum parasının benim eşim de asker başvuru yaptıktan bir ay sonra para benim adıma yattı gidip pttden aldım parayı.
calikusuu Petitom Doğum parası 300 lira olan doğum yapan her kadına yatıyor. Süt parası asker eşine yatmaz .
Bilge_anne27 Asellmirammm sosyal yardımlaşmadan başvuru yapın doğum belgenizle öyle doğum parasını alırsınız ama süt parasını alamıyoruz emekli sandığı olduğu için