Asellmirammm Doğum yardım parası yatıyor eşinizle ilgili bir durum yok ama sadece bizim kurumlarımız kendi yapıyor eşiniz askeriyeden dilekçe yazacak bizde durum böyle olmuştu.Süt parası emekli sandığına verilmiyor sadece , doğum parasından her türlü yararlanırsınız.