Merhaba ben ilk doğumumu epidural yaptım ikinciyi de normal epiduralsiz fakat birincide Doğum yapmamışım ben dedim kesinlikle öneririm ben de bel ağrısı ikisinde de oldu doktoruma sordum bel ağrısı yapar mı diye yapmaz dedi gerçekten de doğru ikinci de epidural olmamama rağmen şu an yine belim ağrıyor