Nisnis epidural ile normal doğum yaptım herkese öneriyorum,tam 16 saat sancı ile doğumun gerçekleşti,son 5 saati çok rahattım.Zaten en az 4 cm açıklık olmadan epidural verilmiyor mecbur sancı çekiliyor.Benim 12 saatte sadece 4 cm açıkma olunca dayanamamış istemiştim ve hiç pişman olmadım.En azından açıklık tam oluncaya kadar dinlendim ve güç topladım.hiç bel ağrısıda çekmedim 🥰