Gunsss 8 aya 5 gun kaldi biz 5undur böyleyiz ama 6 aydan beri zaten kötü gidiyor uykularımiz gece saat basi kalkmalar 6 aydan beri var ama uyurdu hemen emince sallayınca emzik takinca falan ama 5 gundur illallah ettim siniri hastası olacam diye 15 dkda bir kalkıyor hrhalde bide saat basi tamamen uyaniyor 1 saat uyutmakla ugras bide uyankken surekli çığlık aglama memnuniyetsiz diş diyoruz hala bi tane cikmadi sbaaha kadar 3 kere tamamen uyaniyoruz sbahta en gec 7de kalkariz butun gece toplasan 2 saat uyumuyor doktor dış tozu tetagil ver dedi verdim olmadi mama ver dedi icmedi muhallebi yaptm versm olmadi su verdim olmadi rezene verdim ıhlamur verdim yok bacım olmuyor zaten uynacak diye otuurp uyanmasini bekliyorum artik gecsin biran önce 😭