Songulklcc Ben de tam açıklıkla doğum yaptım ilk ikinmamda kafası göründü ama nefesim kesildi artık 3 4 saat şancı çektim ama nefes alıp vermeyi unutturdu bana ikinci kez ikinmamda ebe baskı uyguladı karnıma baktı yine kesilcek nefesim gücüm kalmadı en son kesik attı artık o şekilde doğum yaptım.Korkudan tansiyonum düşmustu sapsari olmustu zaten yüzüm 😔 Evet hala da cekiyorum inşallah çok önemli birşey yoktur