Kızlar çok çekinerek yaziyorum ama normal doğum yaptim ben 8 ay 26 gün oldu dikisim coktu kesik atıldı doğumum zor oldu suan genital bölgemde oyle bi ağrı ve gerilme varki biraz yurusem hemen ağrı vuruyor dayanilcak gibi değil arada bi oluyor böyle kadın doğuma bi gidicem randevu aldım ama aynı sorunu yaşayan var mi ne zamana kadar devam eder bu ağrılar ?