Tugcecivan benimki 4 aylık, geçenlerde burada post açtım emzik tavsiyesi istedim, doğdu doğalı almadı hic emzik. Dışarda görüyorum özeniyorum, herkesin cocuğu agzında emzik uyuyor. Ultra air dediler, yüzde doksanı kabul ediyor dediler koştum bi emziğe dünya para bayıldım aldım, çiğnedi tükürdü bir de dalga geçer gibi güldü. Ben pes ettim. Ama bu aylardan sonra emzik tutturabilen anneler var mö yoksa doğduktan hemen sonra mi alistirmak lazim, sonrasinda imkansiz mi merak ediyorum. Umut var, ben şu aydan sonra tutturdum diyen varsa denemeye devam edecegim🤷♀️