Tugcecivan Kızlar beş ay 10 gnluk oğlum vala dgdu doğalı emzik deniyorum hayr benmi beceremiyorum yoksa cocukmu istemiyor alanların bebeleri hemen ağzına verisiyle emmeyemi başladı onuda anlamıyorum? Artk geçen bir eczaneye gttim ultra soft varmış aldım geldim 6 12 ay olanı eee çok hevesliydim.kesin alacak diye yine almadı geveleyip geveleyip atıyor , ultra air alsam ikisi arasında fark varmı ?
Mom44454 Tugcecivan 6-12 ay ememez ki yenidoğan ben mi yanlış anladım canım benim. Tabi ki ilk verdiğimde tutmadı sürekli teklif ettim 20. Gün tuttu ama 0-6 aydı emziğimiz
Zumra_ Tugcecivan 8 ay 24 günlük kızım 0 6 ay kullanıyoruz 6 18 ay olanı tutmuyor büyük geliyor ağzına ondan olabilir bizimkine büyük geldiği için attı
Utkucan Tugcecivan sanki 0-6 ay denesen daha iyi bizde ultra soft var doğduğunda şak diye aldı emziği biraz bebeğin karakteri galiba 3 ay 10 günlük hala emiyor soft ve Air arasında çok fark yok zaten sen bir küçüğü dene
bikerem Tugcecivan ultra air ve ultra softun sadece hava akis delikkeri farkli. Benim oglum 8 aylik olmak uzere halaa teklif ediyorum ama yok almiyor. 3 cocuk annesiyim hicbiri almadi. Bibs,chicco,nuk,avent,wee,hepsini denedim. Hevesim kursagimda 😁
Tugcecivan Mom44454 Beş ay on günlük yanlsmi yapmışım 6 12 alıp bende 15 gün sonra 6 aylık olacağını düşünerek aldım 😔
Tugcecivan Mom44454 Ya tekliflerinizi nasıl yapıyorsunuz becremedim.gtti uyurken emse Yeter ya hayr için bile şöyle bir dakika emmiyor inanki
Mom44454 Tugcecivan işte ağzına verdim attı tekrar verdim emziğe tırnağımla tık tık ses yaptım tutu öylelik
Tugcecivan Mom44454 Yok ya tık tık mis recelmis pekmezmis yok canım olmiyor çok uykuya geçmekte sorun yaşıyor onun için alstrmak istiyorum hala
Nisacix bende ultra air kullanıyorum 0-6 ay yalnız kullananlara bisey sormak istiyorum her ay değiştirmek gerekiyor mu emziği?
Mom44454 Nisacix 2 ayda bir değiştirin diyorlar ben kaynarlıyordym sürekli zaten iki taneydi ya dönüşümlü kullandık
Tugcecivan bikerem Ayyy vala.bnmde öyle babası hç unutmuyorum kiraz uçlu.emzik.alms eczaneden birde emer kesin diye cicili bir emzik Zinciri almış 😁 ahhh nerde vala paketli duruyor